Συνδιδασκαλίες που Εμπνέουν: Ένα Ταξίδι Γνώσης και Αυτογνωσίας για τη Β’ Γυμνασίου (σχ. έτος 2024-25)

Συνδιδασκαλίες που Εμπνέουν: Ένα Ταξίδι Γνώσης και Αυτογνωσίας για τη Β’ Γυμνασίου (σχ. έτος 2024-25)

Στις 21/05/2025 και στις 27/05/2025 πραγματοποιήθηκε στο τμήμα Β1 του σχολείου μας  συνδιδασκαλία στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας από την Φιλόλογο της γενικής εκπαίδευσης και τον αναπληρωτή Φιλόλογο της Ειδικής Αγωγής που υπηρετεί στο σχολείο ως Εκπαιδευτικός Παράλληλης Στήριξης. Πιο

Βιωματική Μάθηση και Δημιουργία: Το Α1 σε Δράση στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και της Αρχαίας Ιστορίας! (σχ. έτος 2024-25)

Βιωματική Μάθηση και Δημιουργία: Το Α1  σε Δράση στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και της Αρχαίας Ιστορίας! (σχ. έτος 2024-25)

Στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας της Α’ Γυμνασίου, οι 24 μαθητές του Α1,μέσα από βιωματικές δράσεις και ψηφιακές δημιουργίες,  εφάρμοσαν τις γνώσεις τους και εξέφρασαν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους. Αρχικά, οι μαθητές υλοποίησαν ένα εκπαιδευτικό σενάριο με τίτλο «Από

Μαθηματικά πέρα από το βιβλίο: Δημιουργία και Ανακάλυψη στο Σχολείο μας! (σχ. έτος 2024-25)

Μαθηματικά πέρα από το βιβλίο: Δημιουργία και Ανακάλυψη στο Σχολείο μας! (σχ. έτος 2024-25)

Στο τμήμα Γ1 του σχολείου μας πραγματοποιήθηκε  διδασκαλία στο μάθημα των μαθηματικών, στην ενότητα «αξιοσημείωτες ταυτότητες» και συγκεκριμένα στον «κύβο αθροίσματος», της οποίας ο σχεδιασμός βασίστηκε σε παιγνιώδεις διαδικασίες με σκοπό τη διαφοροποίηση (πολλαπλοί τρόποι ερμηνείας των μαθηματικών ταυτοτήτων όπως

Μαθηματικά… με παιχνίδι στην Α’ Γυμνασίου! (σχ. έτος 2024-25)

Μαθηματικά… με παιχνίδι στην Α’ Γυμνασίου!  (σχ. έτος 2024-25)

(1) Κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας του 2ου κεφαλαίου στην Άλγεβρα της Α΄ Γυμνασίου (Νοέμβριος 2024) στα τμήματα Α1, Α2 και Α3 του σχολείου μας δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στην εννοιολογική κατανόηση των κλασμάτων, αντί στην απλή απομνημόνευση διαδικασιών. Για την επίτευξη αυτού του

Αόρατες Διαδρομές: Μαθαίνοντας για τη Φτώχεια και τον Κοινωνικό Αποκλεισμό

Αόρατες Διαδρομές: Μαθαίνοντας για τη Φτώχεια και τον Κοινωνικό Αποκλεισμό

Στις 29 Απριλίου 2025 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’ Γυμνασίου συνοδευόμενοι /νες από τις εκπαιδευτικούς Κ. Καλάβρια Βασιλική, κ. Σωτηροπούλου Δήμητρα, κ. Φραγκάκη Δώρα και κ. Χμιελέφσκι Μυρτώ ακολούθησαν τις  «Αόρατες Διαδρομές» οι οποίες είναι ένα κοινωνικό πρόγραμμα περιηγήσεων στο

2η θέση στον 8ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Στατιστικής 2025!

2η θέση στον 8ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Στατιστικής 2025!

H oμάδα του 7ου Γυμνασίου Αμαρουσίου «3XSTAT»  κατέκτησε την 2η θέση στην κατηγορία των Γυμνασίων του 8ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού στη Στατιστική, που διοργανώθηκε από την Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ). Η ομάδα του Σχολείου μας, αποτελούμενη από Γεραλή Αθηνά (Γ1), Ξάνθη Ιωάννη

Μαθη(μα)τικό Συμπόσιο-Μια Ημερίδα για τα Μαθηματικά

Μαθη(μα)τικό Συμπόσιο-Μια Ημερίδα για τα Μαθηματικά

Δείτε το άρθρο στο 9ο τεύχος του ηλεκτρονικού μας περιοδικού «Μαθημαγικές Ψηφίδες» που αφορά στη συμμετοχή του σχολείου μας στο «3ο Μαθηματικό Συμπόσιο» Το Σάββατο, 5 Απριλίου, το 6ο Γυμνάσιο-6ο ΓΕΛ Αθηνών (Ζεύξιδος 1 & Πυθέου 7, Νέος Κόσμος 11743)

Διάκριση στον 8ο Διαγωνισμό Στατιστικής 2025

Διάκριση στον 8ο Διαγωνισμό Στατιστικής 2025

Ολοκληρώθηκε η 1η φάση του 8ου Μαθητικού Διαγωνισμού Στατιστικής της ΕΛΣΤΑΤ ο οποίος απευθύνεται σε μαθητές/τριες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας. Σκοπός του Πανελλήνιου Διαγωνισμού στη Στατιστική είναι να προσελκύσει το ενδιαφέρον των μαθητών/τριών για τη Στατιστική, την παραγωγή των επίσημων

Εκδήλωση ονοματοδοσίας του 7ου Γυμνασίου Αμαρουσίου σε “Χρόνης Αηδονίδης”

Εκδήλωση ονοματοδοσίας του 7ου Γυμνασίου Αμαρουσίου σε “Χρόνης Αηδονίδης”

Στις 30 Ιανουαρίου 2025, ανήμερα της εορτής των Τριών Ιεραρχών,  πραγματοποιήθηκε  με επιτυχία στην κεντρική αίθουσα της Νεανικής Εστίας του Ι.Ν. Αγίου Αθανασίου στο Πολύδροσο, η εκδήλωση ονοματοδοσίας του σχολείου μας σε «Χρόνης Αηδονίδης». Η επιλογή του συγκεκριμένου ονόματος βασίστηκε